Garanție 30 de zile pentru orice piesă

 Garanția de 30 de zile, la noi, e pentru orice piesă, iar dacă nu ești mulțumit, ți-o schimbăm sau primești banii înapoi. Echipa SDG Auto Oradea e la dispoziția clienților noștri în orice moment, satisfacția lor reprezintă idealul firmei. De aceea, seriozitatea cu care tratăm fiecare problemă, ne ajută să-i facem pe clienți încântați. La SDG Auto oferim garanție 30 de zile pentru piesele cumpărate, iar dacă pe parcursul acestor 30 de zile există nelămuriri sau posibile întrebări nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon 0771 392 457 sau prin email la adresa [email protected]. Piesele pentru utilitară vor fi însoțite de factură și documentul de garanție. SDG Auto Oradea va respecta în totalitate cerințele prevăzute în Ordonanța Guvernului nr. 80/2000, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 671/2001, cu modificările și completările ulterioare.
Piesele din dezmembrări sunt verificate și depozitate corespunzător, în locuri special amenajate. Ceea ce oferă SDG Auto sunt piese pentru utilitară din dezmembrări originale, în stare bună și nu prezintă defecte mecanice. Calitatea și profesionalismul de care dăm dovadă pot fi văzute în echipa noastră de mecanici pasionați și dornici să intre în contact cu problemele clienților. Soluționarea problemei clienților ne dă un imbold ca să-i facem pe cât mai mulți clienți satisfăcuți.

Serviciile pe care le prestăm

Serviciile pe care le prestăm, o dată ce clientul dorește să cumpere de la noi:

  • Oferim consultanță în alegerea produsului corect. Alegerea produsului corect reprezintă pasul cel mai important în efectuarea corectă a procedurii.
  • Testarea produsului – echipa se asigură că piesele sunt testate înainte de a fi puse la vânzare.
  • Consultanță gratuită – posibile nelămuriri, întrebări. Suntem nerăbdători să vă ajutăm cu orice problemă ne aduceți la cunoștință.

Situații în care se exclud garanțiile:

  • produsele necomercializate de SDG Auto Oradea
  •  produsul nu are semnul de identificare al piesei, realizat în momentul vânzării către cumpărător
  • furnizarea incorectă a datelor de către client, date care au dus la o identificare incorectă a piesei sau piesa vândută nu a fost comparată cu piesa de înlocuit
  • produse deteriorate ca urmare a utilizării acestora într-un alt scop decât cel destinat

Pentru a primi ofertele noastre cât mai repede, clienții au posibilitatea de a se abona la Newsletter, astfel orice ofertă actuală va fi la un click distanță. Noi suntem soluția pentru problema ta.